איך עוברים דירה – מהמרכז דרך הובלות בצפון.

לפני 3 חודשים עזבתי את מקום העבודה שלי בראשון לציון. והחלטתי יחד עם אישתי לעשות מהלך רציני ולעבור לצפון הארץ. המעבר לצפון הארץ עזר לי מאוד הן במחינה כלכלית והן מבחינה מקצועית. בצפון הארץ קיימים מפעלי תעשיה דוגמת חברת חשמל ועוד. שם אפשר להשתלב בקלות בעבודה, יחד עם יוקר מחייה זול יותר מהמרכז. הצפון נותן לך אפשרות להתפתח.
אז אחרי שמצאנו דירה והכל, בתי ספר בצפון לקטנים ועוד. נשארה ההובלה הבעיתית.. אז חקרתי קצת את תחום ההובלות בחיפה. כמה טיפים שייסעו לכולנו.

מובילים בחיפה:

שירותי הובלה- מידע כללי:

שירותי הובלה בחיפה נצרכים בכל מקרה שבו יש להעביר ציוד רב ממבנה אחד לאחר במרחק של נסיעה ואף במרחק הליכה. כדי להעביר מיטות, ארונות, כיסאות וכן הלאה, לא מספיק להצטייד ברכב משפחתי רגיל ובטח שצריך להיעזר בכמות גדולה של אנשים לצורך סחיבת המטען הכבד. לצורך כך קיימים מגוון שירותי הובלה. מובילים בחיפה ובכלל עוסקים בכל יום בהעמסה של ציוד על גבם או על אמצעים שונים, הכנסתו לרכב ייעודי וארגונו מחדש של הציוד עם ההגעה ליעד. הרבה מאד פעמים מדובר בעבודות קשות מאד מבחינה פיזית ועל כן צריך מובילים חזקים וכן מובילים שיודעים את העבודה ואת האופן בו ניתן להקל על המעמסה.

בונוסים אפשריים עבור מובילים בחיפה:

כדאי מאד לדעת שישנם שירותים של מובילים בחיפה שמגיעים יחד עם אפשרויות נוספות להרחבת העסקה. כך למשל, שירותים של חברת אריזה וחברת פריקה יכולים להיות מעולים. אלו יחסכו מכם להתעסק עם הציוד שאתם צריכים להעביר. בלי לפרק ארונות, בלי לארוז בעצמכם את כל הבית, אלו דברים שבהחלט מעודדים ומקדמים אתכם מבחינת קצב המעבר לבית חדש. כמובן שיש משמעות רבה גם לבונוסים נוספים כגון מובילים שיודעים כיצד לפרק ולהרכיב באופן מקצועי כל חלק של כל רהיט הזקוק למעבר וכך ניתן להוביל ריהוט מפורק במקום ריהוט מורכב.

כמה משלמים עבור עבודתם של מובילים בחיפה?

מובילים בחיפה ידרשו מחיר בהתאם להיקף הציוד המועבר. זאת על פי רוב. כמו כן במקרים בהם יש צורך בהעברות מיוחדות כגון העברות שכוללות פסנתר למשל, יש צורך להזמין שירותי הובלה ולשלם להם אפילו יותר. קריטריון התשלום נקבע בהתאם לכמות הציוד המועבר וסוגו, התקופה בשנה, מרחק הנסיעה שיש להעביר עם שירותי ההובלה וזהו פחות או יותר.

היו זהירים:

שירותים של מובילים בחיפה מסייעים בהעברת הציוד אך בתהליך מתקיים גם טלטול של הציוד ותנועה שלו בתוך הרכב. עם לא תזמינו שירותים של מובילים בחיפה שהינם אנשים מוכרים בתחום זה ובעלי ניסיון ואמינות, אתם מסכנים את הרכוש שלכם שמועבר למקום החדש. היו ערים לכך והיזהרו.

אז עברנו לצפון…