מצבר לרכב שנפ 46 אמפר מחיר

מצבר לרכבהפעם אנחנו נספר על מצבר לרכב שנפ 46 אמפר מחיר ושירות עד הבית. מצבר לרכב הינו הלב של הרכב, הוא מתניע ומזיז את כל המכונה הגדולה הזאת שנקראת כלי רכב, הוא מכוון את החשמל לכל החלקים, לכל המחשבים ברכב ולכל חלקי הרכב השונים. אסור לנו לוותר על מצבר שאינו איכותי ולכן חשוב מאוד לבקש ואף לדרוש מצבר איכותי שיחזיק לשנים ארוכות.

סוגי מצברים הקיימים בשוק

בשוק קיימים מספר מצברים לרכבים. דבר ראשון מצברים נמדדים לפי אמפרים. ישנם מצברים קטנים של 45 – 50 אמפר וישנם מצברים גדולים יותר המגיעים עד 250 אמפר.כמובן שיש גם סוגי מצברים שונים מחברות שונות. החברות הטובות ביותר הקיימות בארץ הן ורטה ושנפ.

בואו נדבר על מצברי שנפ

שנפ (מפעלי שנפ לייתר דיוק) הינה חברה אשר קיימת כבר מעל 50 שנה, החברה הינה חברה ישראלית ומייצרת מצברים כאן בארץ שלנו. מצברי החברה הינם באיכות גבוהה מאוד ואיכותיים מאוד ומתאימים לכל סוגי הרכב ולתנאי האקלים הישראליים.

מצבר לרכב שנפ 46 אמפר מחיר מיוחד

מצבר לרכב שנפ 46 אמפר מחירמצברי שנפ הינם מגוונים ומתאימים בהתאם לגודל הרכב את גודל האמפר שהוא זקוק לו במצבר. המצבר המפורסם ביותר והנמכר ביותר של החברה הוא מצבר מצבר לרכב שנפ 46 אמפר. מדוע? ובכן רוב הרכבים כיום על הכביש הם רכבי מיני וסופר מיני ולכן המצבר הספציפי הזה הוא המצבר הנמכר ביותר בשוק.

ומה לגבי המחיר? מצבר לרכב שנפ 46 אמפר מחיר מיוחד לרגל חג הפסח. עכשיו במיוחד שווה להחליף מצבר ולקבל מחיר מעולה, שירות החלפה והרכבה עד בית הלקוח ואחריות גדולה יותר מאשר הרגילה הניתנת.

נכון שיש הרבה מצברים לרכב, אך שנפ ידוע כחברה המובילה בישראל לייצור ומכירת מצברים וקניית מצבר מסוג זה כוללת אחריות ושירות מעולים.

אז לאחר שדיברנו רבות על מצברים, נראה לי שהגיע הזמן שאתם תבדקו האם החלפתם מצבר בארבע שנים האחרונות. אם התשובה היא שלילית יש סיבה דיי גדולה להחליף רכב שכן מצברים לא מחזיקים מעל ל- 5 שנים בד"כ. על מנת לקבל את השירות ואת המצבר הטוב ביותר לחצו כאן > מצבר לרכב

ניתן ללמוד עוד בנושא התאמה של מצברים איכותיים לרכב.

תגובה אחת “מצבר לרכב שנפ 46 אמפר מחיר

סגור לתגובות.