שבוע של מדבקות קופונים והנחות עם בלאק פריידי 2014

זה היה שבוע ממש מטורף שהתחיל עם הרבה בעיות בממשלה החדשה  יש החושבים שאנחנו לקראת בחירות ממש בקרוב, כמו שצויין בכתבה מעניינת בעיתון הארץ , יש האומרים שנתניהו משחק משחקי אגו על מנת "לנצח" ולא לתת ללפיד להגשים את היעד שהציב לעצמו בתחילת כניסתו לקריירה כשר אוצר , פרוייקט הדגל של מע"מ אפס.

אני אישית מעדיף לדבר היום על קניות כמו שציינתי בכותרת של הפוסט. כמו שכולנו יודעים אתמול ( ועדן עדיין בימים הקרובים ימשיכו המחירים הזולים ) היה בלאק פריידי בארה"ב , נתון מעולה עבר על האמריקיים אתמול עם למעלה ממאה ארבעים מליון גולשים שביצעו קניות מקוונות באינטרנט שהסתכמו במחזור של שלושים ושניים מיליארד דולר!

כולנו אוהבים לקנות באינטרנט והאמת שגם אני צריך לקנות לבן שלי אביזרים לחדר  כגון וילון חדש , מדבקות קיר , צעצועים וכו..

האמת שחיפשתי באינטרנט במשך מספר רב של שעות וחפרתי בכל קטלוג אפשרי כגוi E BAY , ALI EXPRESS חיפשתי דוגמאות מעניינות של מדבקות קיר והאמת שלא ממש התרשמתי ממה שראיתי למרות שיש מספר אתרים בארץ שדי אהבתי את מה שראיתי..

מדבקת קיר מעולה שמצאתי עולה 149 ש"ח וזה הדגם:

מדבקת קיר לחדר של ילדהאמת שממש אהבתי אותה, גם המידות שהיא מגיעה ממש מצויינות לחדר ומתאימות בול למיקום בפינה השמאלית של החדר, גובה המדבקה הוא 70 ס"מ והרוחב 59 ס"מ.

יש לציין שאת המדבקה הזו אפשר להשיג פה בארץ מעכשיו לעכשיו, בלי לחכות יותר מדי למשלוח ולשלם עלות משלוחים נוספת עבור הפריט…

בחול בדקתי וראיתי שאין מה להשוואת את המחיר, כמובן שהוא זול הבעיה העיקרית שאתה לא באמת יודע מי שולח לך את המוצר או יותר נכון אני לא ככ מאמין ובטוח בסוחרים בחול, למרות שהמחיר למוצר מדבקות קיר יכול להיות גם 40-50 שקלים שזה רק 30-40% מהמחיר האמיתי אבל בכל זאת אני מעדיף לקנות בארץ …

זהו בינתיים, עד תגיע לי המדבקה שלי ראיתי גם סרטון הדרכה מעולה שמספיק צעד אחר צעד איך מדביקים מדבקות קיר בבית, שווה צפייה!

 סרטון הדגמה של הדבקת מדבקות קיר מעוצבות ללא צורך בנסיון!

משהו אחרון! כמו בכל שנה אני תמיד תורם לעמותות וקהילות שונות, אז פה בבלוג אני שמח לפתוח את הדלת ולבקש מקהל הגולשים, אם אתם פנויים ומעוניינים לתרום לעמותת ידיד זה הזמן! ניתן לתרום דרך אתר האינטרנט שלהם בכתובת : http://www.yedid.org.il  , יש כפתור גדול במרכז המסך על כיתוב של "תרומה" , או "התנדבות". שיהיה בהצלחה